gpirinccioglu
Kitabı bir solukta okudum diyebilirim. Tek kelimeyle şahane ve sürükleyiciydi. Ger.ek hayatta olan sorunlar-problemler işlendiğinden ötürü insanı daha bir bağlıyor kendine. Okuduktan sonra filmini de izlemenizi tavsiye ederim. Okurken kafanızda hayal ettiklerinizi görmek hoşunuza gidecek.