anly
ben bu kitabı okurken çok eğlendim ayrıca bazı yerlerinde de üzüldüm. muhteşemdi. belki bazıları zaten var olan güzel çirkin masalının modern çakması olduğunu söyleyebilir ve düşünebilir. bende izledim küçükken güzel ve çirkini. yinede bu çok daha fazla hoşuma gitti. filmiyle bazı farklılıklara sahip ayrıca mesela filmde adını hunter koyarken burda adrian. ben adrian ı daha çok sevdim... kitap kesinlikle çook güzeldi :)