Tuba Semiz
Kitapkurdu
Angela'nın Külleri'nin büyüsü hala üstümdeydi.o yüzden kitabı alırken hiç tereddüt etmedim.kimse de etmemeli bence..yazarın samimiyeti,cümlelerinin sıcaklığı ve doğallığı,kurgusu kitabı elinizden bırakmanıza izin vermiyor.insan psikolojisine dair öğrettiği çok şey var.yalnızca öğretman adaylarına değil üstelik ,tüm insanlara..<br />son bir öneri:öğretmen'i okumadan yazarın diğer kitaplarını okuyun.hem kitap daha anlaşılır olmuş olur hem de o hazinelerden mahrum kalmamış olursunuz..iyi okumalar!!!