Ebru Yağtu
Bilge
güzeldi ama bir o kadar da ağır bir dili vardı, akmadı, gitmedi, ben bu tür akıcı olmayan kitaplarda biraz sıkılırım, ama toplumsal bir sorunu dile getirişi, kitaptan vazgeçmeme neden oldu, bitirdim en nihayetinde. Kitabı elime alışımda uykum geliyordu, belki de sebebi sadece kitabın ağır oluşu değil de benim yorgun oluşum da olabilir çok da fazla haksızlık yapmak istemem. daha sonra çekilen filmini de izleme şansı buldum, hoş bir yapım olmuştu.