sadecekitaplar
Kerime Nadir ARZAK,ne yazıkki entellektüel çevrelerce çok eleştilmiş ,kitapları değer görmemiş bir yazar olmasına rağmen Türk insanı özellikle de Türk kadını,onun eserlerinde kendini bulmuştur.benimde severek okuduğum bir yazardır.bugün ne kadar da glerek izlediğimiz Türk filminde Kerime NADİR'İN imzası vardır. Samanyolu da bunlardan bir tanesidir,iki defa sinemaya aktarılmış neredeyse her karesini ezbere bildiğimiz bir filmdir.başrollerini Ediz Hun ve Hülya Koçyiğit'in oynadığı Zülal ve Nejat'ın ölümsüz aşkı,karasevdası,bitmek tükenmeyen bir aşkın hikayesi...neden Kerime Nadir sevdiğime gelince o çok konuştuğumuz ama varlığına pekte inanmadığımız çoktan ayaklar altında kalan ve ne zaman rastlayacağımızı bilmediğimiz '' AŞK'' ı anlattığı için seviyorum.Keşke Selim İLERİ tüm eserlerini yeniden yayımlasa idi ama görüyorum ki çoğunun baskısı bile artık yapılmıyor yazık ,acı bir durum ki yazarımız Türkçe'ye son derece hakimdir.üslubu güzeldir.sözlerime son verirken sevdiğim bir söz ilebitirmek istiyorum.''AŞKIN KİTAPLARA SOKULMASI İYİ OLDU;BELKİ DE BAŞKA YERDE YAŞAYAMAYACAKTI''...