-zerdüşt-
Tekrar tekrar okuduğum ve her seferinde etkisinde kaldığım muhteşem bir roman.Yazarın sade diline karşılık çok güçlü bir anlatımı var.İnsanların içdünyalarının dışavurumunu etkili bir biçimde gözler önüne seriyor.Kendinizi bu etkileyici ve duygusal dünyada bambaşka hissedeceksiniz.Kesinlikle alın,okuyun:)