fatosh_3640
Kitapkurdu
kitabı bir günde bitirdim.okurken bazen içim burkuldu, çoğu zamanda tebessüm ettim.karekterleri çok sevdim.bu arada çiçeklerin dilide ilgimi çekmedi değil.kısacası çok hoş bir kitaptı.Ben çok beğendim.