zmn_zmn
eğlenceli bir kitap...minny ve yaptığı ne affedilebilir ne de unutulur...hani film izlerken bazen gözleriniz dolar sonra birden tebessüm edersiniz ya...öyle bir his işte...filmini izlemedim ama kitabı okumanızı şiddetle tavsiye ederim...