azzurro_infinito
Bu romanı 16 yaşlarımdayken okudum ve çok etkisi altında kaldım..Hayata ve aşka bir genç kız gözüyle bu kadar inceden inceye bakabilen, dahası, okuyucusunu bu denli artan bir merakla peşinden sürükleyebilen bir kitap ender bulunur diye düşünüyorum..Okurken yerimde duramamıştım. İlk gençlik çağındaki kimselerin okumasını tavsiye edebileceğim bir eserdir.Beğeneceklerine eminim..