maatduat
Çok güzel bir kitap. Okurken çok eğlendim. Gururlu erkek kahramanımızın başına gelenlere bazen 'oh olsun!' bazense 'yazık!' diyerek okuduğum bir kitaptı. Yazar çok başarılı ve çeviri de oldukça kaliteli.