angel_77
Yengem hediye etmişti. Kitabın kalınlığı ve isminden dolayı sıkıcı olacağını düşünerek 2 aydır masamda duran bir kitaptı. Can sıkıntısından başladım ve yatmadan önce 1 saat okudum. Ertesi gece ise 450. sayfaya geldiğimde saat sabah 5:30 du. Ve son bölümlerini okumak için işten eve gitmek için can atıyordum. Ben polisiye-gerilim romanlarından hoşlanırım.bu tür kitaplar sıkıcı gelirdi.Ama kitap ismini bana 3 günde yaşattı.Gerilim, hüzün, sinir, mutluluk, sevinç, gözyaşı.Bu tarz romanlara karşı olan önyargılarımı yıktığı ve 3 gece içinde bana bütün duyguları yaşatan bu şaheserin yazarına sonsuz saygılar.Mürekkebin hiç bitmesin!