tuginho
Kitapkurdu
Ben bu adamı çözemedim arkadaş!<br /><br />Hadisleri yok sayıyor. İçinde uydurmalar var diyor at çöpe diyor. Eyvallah anladıkta "barnabas incili" diye yazdığı kitapta hadislerden yola çıkarak ispata gidiyor...<br /><br />Bu arada blogunuda takip ediyorum. İhsan Eliaçık ile çok takılıyor. Sonu hayır olsun...