bob m.
Mükemmel , çok sürükleyici bir kitap. Kitabı elime alır almaz bir kerede okudum ...Akıcı bir kitaptı başta biraz sıkılsamda girişten sonra bağlandım kitaba ve hemen bitirdim Melek Çe nin neredeyse bütün kitaplarını okudum ve bütün arkadaşlarımada tavsiye ettim bence herkes bu kitabı okumalı :))