MeDeKaH
Günatımı romanını lise 2'de okumuştum. Ertesi gün okulum olmasına rağmen sabaha kadar okumuş, bitirince de keşke bu kadar hızlı okumasaydım hemen bitti diye üzüldüğüm kitaptır. Tavsiye ederim