Mehmet W.
Kitap konu olarak çok güzel olsa da filmle kıyaslayarak beklenti içine girmeyin. Dili yazıldığı tarihin izlerini taşıyor ve hikaye boyunca anlatım kitapta yer alan karakterlerin ağzından geliyor. Genelde mektup günlük vs. gibi. Okunmasını tavsiye ederim. Korku türünün temel yapı taşlarından. Pişman olmazsınız. Yalnız bazı bölümlerde anlatım akıcılığını birazcık kaybediyor.