Oya Demir
yine tum ictenligi ile yazdigi icin keyifle okunacak bir kitap ama cok fazla basim, imla ve ceviri hatalari var,o nedenle insanin keyfini yarida birakiyor.aceleyle yapilmis bir ceviri gibi geldi bana, orjinalini okumanizi tavsiye ederim,kitabin tadini tam anlamiyla alacaksiniz.