SinemBayram
Kaşif
Henüz kitabın ortalarına bile gelmedim ama çok hoşuma gitti ve en az bu kadar güzel devam edeceğine ve biteceğine eminim. Karakterlerin neler hissettikleri çok güzel resmedilmiş okurken yaşıyorsunuz. Çok başarılı bir kitap olmuş.