otistikdr
Çok eğlenceli ve bir solukta okunulan bir kitap bu.Kitap içinde başlıklar halinde incelenmiş konularla, İstanbul gibi büyük köy kentlerin içinde sıkışmış kalmış insanlarına zaman zaman kendilerini anlatan,trajikomik serzenişler içeren bir çalışmanın ürünü.Tebessüm ettireceğine eminim...Saygılarımla.