bookworm.54
Kitapkurdu
Sebastian Fitzek nasıl olur da ülkemizde ünlü değil anlamış değilim. Kıymık adlı kitabını okuduktan sonra Terapiyi ve diğer kitaplarını da okumak istiyordum. Terapi öyle merak uyandırıcı, öyle çarpıcı bir kurguya sahip ki kesinlikle okunması gereken bir kitap. 'Elimden bırakamadım.' deyimini gerçek anlamda yaşadığım kitaplardan birisi. Tüyler ürpertici olaylar ve zeki bir dimağdan çıkan şaşkınlık uyandırıcı gelişmeler. Psikolojik/gerilim türünde en başarılı yazarlardan biri Fitzek bence. Umarım diğer kitaplarını da Türkçe 'ye çevirirler. <br />