hlt07
ben çok beğendim.bi solukta bitirmiştim.İnsanların siyah-beyaz diye sınıflara ayrılmasını ve o zamanda yaşanan olayları sade bir dille okurlarla buluşturuyor-hikayeler acıklı olsa bile-Gerçi hala bu sınıflara ayırma olayı günümüzde de başka şekillerde ortaya çıkıyor ne yazık ki.Herkese tavsiye ediyorum.Her kitap gibi bu da filminden daha güzel.Pişman olmazsınız