pelincd
KİTABI SİPARİŞ ETMEDEN ÖNCE YORUMLARI OKUDUĞUMDA PEK DE OLUMLU BİR İZLENİMİM OLUŞMAMIŞTI.FAKAT OKUMAYA BAŞALYINCA BAKIŞ AÇIM TAMAMEN DEĞİŞTİ.PHİLİPPA GREGORY GERÇEKTEN DE SÜPER BİR TARİHİ ROMAN YAZARI.594 SAYFAYI BİR HAFTADA İŞYERİNDE İŞLERDEN FIRSAT BULDUĞUMDA EVDE DE İKİ ÇOCUKTAN FIRSAT BULDUĞUMDA OKUYARAK BİTİRDİM.KİTAPTA OLAYLARIN 3 FARKLI KİŞİNİN BAKIŞ AÇISINDAN ANLATMASI İÇERİĞE AYRI BİR ZENGİNLİK KATIP, SIKICILIKTAN ÇIKARMIŞ.TARİHİ ROMAN SEVENLER MUHAKKAK OKUMALI......