ERAY AKDEMİR
Görmek isteyen gözler ,duymak isteyen kulaklar için gerçekten güzel bir kitap.Yaşanmışlıklar basit şeyler değil, Efendimizin yaşadığı şeyler...Ne kadar da uzakmışız O'na değilmi?O'nu bize yaşatan yazara(hocama) binlerce kez teşekkürler... <br />