drnasgin
Kitapkurdu
Vladimir Tumanov'un diğer kitapları gibi bu da çok güzel bir eser. On yaşındaki oğlum bu kitabı zevkle okudu ve çok beğendi ve arkadaşlarına da ödünç verdi. Kesinlikle tavsiye ederim.