aozmert
Ben bu yazarı uzun zamandır okurum. Kafa dağıtmak için okunan güncel, keyifli biraz traji komik hikayelerini keyifle takip ediyorum. Bu kitabında da beni yanıltmadı. Komik bir o kadar sevimli bir aşk hikayesi yazmış. Sonlara doğru biraz uzatılmasını saymazsam oldukça tatlı bir kitaptı diyebilirim.