Shigaretto
Bu kitap hakkında söyleyebileceğim en önemli şey: yoğun. Çok yoğun bir kitap. Kitabı okurken, bitirdikten sonra bile bir yoğunluk hakim oluyor beyninize. Hatta çevrenize. Çok detaylı, çok iyi kurgulanmış, çok başarılı bir distopya. Distopyaların da insana bu yoğunluğu yaşatması gerekir zaten. Kesinlikle tavsiye ederim.