rebentsu_
sıradışı bir yazar ve aşkını anlatan bu kitabı ben çok beğendim. Yazar, özellikle sonunu çok güzel bağlamış. bukowskinin bu kitabı çok sevmesinin nedenini okuyunca daha iyi anladım. kitap adate bukowski benzeri bir karakter yaratmış. tavsiye ederim.