deingerci
Yalova depremini anlatıyor. Daha elime geçer geçmez okumaya başladım. İçinde çocukların yaşlarının üzerinde ırk, din konusunda ayrımlar var. Ben ce çocuk kitapları için hiç uygun değil. Tavsiye etmiyorum.