zodyak29
Özellikle psikolojik gerilim sevenler bilirler ya da beklerler romanın düz kurgusu içinde bir yerlerde bir aksaklık olmalıdır. Okurken gerilmeli, sorunun kaynağına gidilmelidir, ancak Sığınak'ta bu böyle olmuyor. Kendi karakterinizi yanında tutmuş eksisi ve artısıyla sorgularken kendinizi buluyorsunuz. Bir bakıma sade bir monolog. Daha da ilginç olansa; gittikçe sizin de kitaba sığınmanız. Hem bir kadın olarak hem de agorafobiye şahit olan biri olarak söylemeliyim; kadınlar psikolojik olarak erkeklerden çok daha fazla güçlüdür.