mesutuik
hayatımı değiştiren bir kitap değil. ama okuduğumda hah işte bu dediğim, çocukluk günlerime döndüğüm tebessüm ettiğim bir kitap. biraz da cüneyt suavi tadında.. sen Allah'a kul ol.. Allah zaten Allah mottosu ise çok cool olmuş.