nisatuna_55
Üstat
Badem Ağacı; okuyanı derinden etkiliyor,karakterler,olaylar çok iyi işlenmiş adeta film izliyormuşsunuz hissi veriyor.Anlatımı güzel gereksiz ayrıntılara girilmemiş anlatılmak istenen okuyucuyu sıkmadan anlatılmış.Fedakârlık, mücadele, acı, işkence ve zorlukların çok dokunaklı bir hikâyesi.Sonunda ise; gözyaşlarınızı silerken buluyorsunuz kendinizi ve uzun bir süre etkisinden çıkamıyorsunuz.Kısacası alın,okuyun okurken yaşayın,hissedin..