pembeböğürtlen
Okurken çok etkilendim , inanılmaz duygulu ve güzel bir kitap ... okurken halinize şükredeceksiniz.... herkesin okumasını tavsiye ederim.. anlatım ve karakterler de çok güzel betimlenmiş