dileksim
Kitapkurdu
yazarın "marcelli sisters" serisini çok beğenmiştim, yayınevi seriyi yarım bıraktı. sonra "lone star sisters" serisi yayınlandı ki bu seriyi ben beğenmedim. şimdi de başka bir sisters serisi var karşımızda "keyes sisters". ilk kitap benim açımdan umut vericiydi. aşk, ihanet, umut, umtsuzluk ve sevgi ile harmanlanmış güzel bir kitaptı. umarım yarım kalmaz, devamını bekliyorum. tavsiye ederim.