mery_sent
Şuan hala okuyorum, çok güzel bir kitap, herkesin okumasını tavsiye ediyorum. Benim Filistin,Israil ve Nazi hakkında bazi detaylari bilmemi sağladı.bence bu kitap oldukça umut verici insanlık için.