KY-2264988
Luca,Hayatımın aşkı. Okunabilecek bir hikaye. Kitabın sonlarına yaklaştıkça keşke biraz daha olsaydı diyorsunuz.Bazı konular havada kaldı çünkü.Marc beni hayal kırıklığına uğrattı.Liv'in en yakın arkadaşıyla ilgili hikayenin sonunda bilgi verilmeliydi bence.Şu an nerede,konuşuyorlar mı gibisinden.Liv'in kocasının kardeşiyle yaptıkları hiç hoşuma gitmedi açıkcası.Saçma geldi bana.Ama her yabancı kitap okuduğumda onların ''ilişki'' anlayışını daha iyi kavrıyorum.Ve bu hiç hoşuma gitmiyor açıkcası.Her neyse okunabilecek bir kitap.Çok güzel kısımlar,anlatımlar var kitapta yazarın hakkını yemeyelim.