Hacer_Şahin
Üslubu çok güzel, okuması keyifli. Ön söz okumayı sevmeyenler kesinlikle kitaptaki ön sözü okusunlar. Bukowski yine yapmış yapacağını. Zaten Fante onun için bir idoldür. Edinilmesi gerekir diye düşünüyorum.