zuhya
Yolculuk yaparken bazen uyumayı tercih ederiz ya..Bu kitap uyumamalı ve camdan çevremdeki güzellikleri görmeli,seyrin tadına varmalıyım..dedirten,bakmak yerine görmenin kazandırdıklarını anlatan bir rehber gibi. Çok kısa sürede okudum; ruhunuza küçük mutluluklar değecek..