kalemimin ucu
Pek çok kişinin hızlı ve etkin okuma konusunda yeterli bilgiye sahip olmadığını görüyorum. Zamanında ben de öyleydim. Böyle bir kitabı tanıyıp okuduktan sonra okuma hızım ve şeklim bayağı değişti. Ancak şunu da belirtmeden geçemeyeceğim: Bu kitabı tek başına okumak kesinlikle yeterli değil. Mümkünse bu işin bir de kursuna gidip, çok pratik yapmak lazım. Okurken çok zaman kaybedenlere kesinlikle tavsiyemdir.