hacer bolat
çok başarılı Atatürk'ün Kemal adını Namık Kemal'den etkilenerek kullanmaya başladığını, savaş dönemlerinde bizlere yansıtılmayan başarısızlıklar ve kahramanlar, fedakarlıklar bu kitapla gözler önüne seriliyor. Okumanızı tavsiye ederim akabinde acaba bunlar doğru mu diyerek tekrar Atatürk Biyografileri okumaya başlayacaksınız. Yalnız gereksiz bir Amerika övgüsü var o da bir kaç sayfayı aşmaz