tugce_pdr
Buradaki yorumlara bakarak aldığım kitabı ben pek beğenmedim. Eski sevgilisinin görümcesiyle ilişkisi olduğunu öğrenen Sema'nın yaşadıkları anlatılıyor. Konusu o kadar klasik, o kadar basit ki ben aldığıma pişman oldum. Pek tavsiye edemeyeceğim ne yazık ki.