vaga8ond
Okurken sanki Charles Bukowski'nin bir kitabını okuyormuş hissine kapılıyorsunuz fakat Fante'nin üslubunu Bukowski'den ayıran daha az argo kullanması gibi geldi bana.Bir Bukowski severseniz bu kitabı da kesinlikle okuyun.