ceydem
Kitapkurdu
İlk kez bir bilişsel davranışcı terapistin yazdığı bir roman okudum ve kesinlikle çok sevdim. Bunun sebebi muhtemelen benim de bu yöntemle çalışmak istemem ama olsun. Seansları çok kısa buldum. Gerçi adam ders kitabı yazmıyor kısa tutması normal ama yine de bana her şey üç dakikada bitiyor gibi geldi. Bu da pek hoş değildi. Yine de dediğim gibi kitabı sevdim çok iyi yada mükemmel olmasa da. Ayrıca kitabın basımını, yazı boyutunu falan da çok beğendim. Kitap gerçekten kolay okunuyor