Alper KESGİN
Çok güzel bir roman. Çok güzel bi bitiriş yapmış yazar. İlk başlarda olay karmaşası yaşıyorsunuz sonralarda kendinizi kitaba bir kaptırıyorsunuz o kaptırış. Okur olarak tavsiyelerimden biridir.