bilgisatan
Kitapkurdu
Merhaba. Osmanlı Tarihini hep kendi yazarlarımızın üslubuyla okumuşuzdur şimdiye kadar. Bir de yabancı bir yazar gözüyle Osmanlı Tahini okumaya ne dersiniz. Lamartin gerçekten bu kitabı okuyucuya alın işte sıkılmadan tarihinizi okuyun dercesine anlaşılır bir üslupla yazmış. Gerçekten sıkılmadan kitabı okuyup bitiriyorsunuz. Osmanlı Tarihini bir de bu değerli yazarın kaleminden okuyun. Pişman olmayacaksınız. Saygılar.