semra.a
Modern bir aşk hikayesi. Kitap ilk başta biraz karmaşık ve sıkıcı geliyor sonradan herşey yerli yerine oturuyor. Zaman zaman kızın ne kadar aptal olduğunu zaman zaman da adamın ne kadar kaba olduğunu düşünüp sinir oluyor insan. Sürükleyici ve farklı bir roman. Herkese tavsiye ederim.