chozdemir
İtfaiyeci eşlerini kaybeden iki yalnızın yaşadıklarını anlatan, aşk romanından çok dram olarak sınıflandırılabilecek bir hikaye. Ne yazık ki çok da övülmeye değmeyen, hani sizi alıp götürmeyen bir öykü. "Mutlaka okuyun" grubuna sokamayacağım ama okumak isteyen de geri kalmasın.