BAYAN ENTELLEKTÜEL
Filmini izlemiştim.Çok başarılı bulmuştum.Irkçılığı anlatan,güzel mesajlar veren bir filmdi.Fakat her zaman söylediğim gibi okuyup tahayyül etmek,karakterleri zihinde yaşatmak başka bir duygu.Satın alıp okumak isteyeceğim bir eser.