tavi
Yine çok güzel bir kitaptı... Zarek in hayatını okudukça çocukken izlediğim gladyatör filminde hissettiğim duyguları hissettim. Etkilendim açıkçası. Seriye gelecek olursam içlerin de en güzeli de bu dediğim bir kitap yok hepsi ayrı ayrı çok güzeldi bundan sonrakilerin de çok güzel olacağını düşünüyorum. Özellikle acheron u çok merak ettim umarım şartlar değişir yayın evi elini tutar da okumak 10 sene sonrasına kalmaz