esenihsan
bu kitabı lisede okumştum bir kitap ancak bu kadar sürükleyici olabilir tam 6 saat hiç başından kalkmadan bir günde bitirmiştim ve daha sonra yine okudum yine okudum tıpkı hiç bıkılmayan bir şarkı hiç bitmesini istemediğiniz bir film gibiydi.kendimi daha iyi tanımıştım bu kitabı okuyunca.<br />