asudesma
Kitapkurdu
Yazar kadınlara -kibarca falan da değil- net bi şekilde "Siz ikinci sınıf insansınız, erkekler gönül eğlendirsin diye varsınız." demiş. Kırıldım, feministlik damarlarım kabardı. Sevmedim. Ama çok da subjektifim yani :D