Mehmet Mercan
Kitap hakkında öncelik şunu söylemek gerekli gerçek hayattan olduğu için doğal olduğu insan bıkmıyor. Birde İbrahim Refik gibi kaliteli bir şahıs kendi yorumlarını katarsa müthiş bir kombinasyon çıkıyor ortaya .im refik'i kutlamak lazım bu kadar öyküyü bir araya getirmek çok zor. Birde öykülerin başında güzel sözler var birini söylemeden edemeyecem. "İslamiyeti öyle yaşa ki , sende ölmek isteyen , sende dirilsin"